20 Жетинин айы, 2018
Кыр Рус Eng
little middle big
fbgpgp rss
mobile logo
Кыргыз Республикасынын
юстиция министрлиги
search
Урматтуу коноктор жана достор! Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин расмий сайтына кош келиңиздер! Урматтоо менен Кыргыз Республикасынын Юстиция министри Марат Джаманкулов!

Электрондук кабылдама

+996 (312) 65-18-05

Бишкек ш., Жаш Гвардия көч., 32

ep@minjust.gov.kg

Дү-Жм, 09:00-18:00


Ишеним телефону:

+996 (312) 65-10-10

СУРОО БЕРҮҮ

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрдүн стандарты


                                                                                                      

 

«Министрликтин кызматтары» аттуу шилтемесинде төмөнкү маалыматтар жаңылануусу керек:

 

N к/б

Мамлекеттик тейлөөнүн аталышы

 

Мамлекеттик тейлөөнү стандартташтырууга жооптуу мамлекеттик ыйгарым укуктуу орган

Бул тейлөөлөрдү көрсөтүүчү мамлекеттик органдар жана уюмдар

Мамлекеттик (акы төлөнүүчү же акысыз) тейлөө көрсөтүүнүн шарттары

4. Каттоо, маалымат кат, күбөлүк жана башка документтерди, ошондой эле алардын           көчүрмөлөрүн жана дубликаттарын берүү тейлөөлөр

95

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун өзгөртүү жөнүндө жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун токтотуу тууралуу жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү

ЮМ

ЮМ

Акы төлөнөт

 

 

 

 

 

96

Кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестриненкөчүрмө берүү

ЮМ

ЮМ

Акы төлөнөт

       

·                    Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2014-жылдын 3-июнундагы №303 токтому менен бекитилген мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрдүн стандарттарына ылайык;

 

                                       27. Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн паспорту

1

Кызмат көрсөтүүнүн аталышы

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун өзгөртүү жөнүндө жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун токтотуу тууралуу жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү - Мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрдүн бирдиктүү реестри (тизмеги), 4-бап 95-пункт

2

Кызматтарды көрсөткөн мамлекеттик органдын (мекеменин) толук аталышы

Берилген ыйгарым укуктардын чегинде ченемдик укуктук жөнгө салуу, соттук-эксперттик, адвокаттык жана нотариалдык иш, каттоону камсыз кылуу жаатындагы мамлекеттик саясатты иштеп чыгуу жана ишке ашыруу боюнча функцияларды камсыз кылуучу жана берилген ыйгарым укуктардын чегинде архив иши, калкты жана автотранспорт каражаттарын жана алардын чиркегичтерин, атайын технологиялык машиналарды, айдоочулук курамды, жарандык абалдын актыларын, ошондой эле кыймылсыз мүлккө укуктарды каттоо чөйрөсүндөгү бирдиктүү мамлекеттик саясатты иштеп чыгуучу мамлекеттик органы (мындан ары - юстиция тутумунда мамлекеттик саясатты жүргүзгөн жана башкарган ыйгарым укуктуу орган), Кыргыз Республикасында кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укуктарын каттоочу ведомстволук бөлүм (мындан ары - БККК)

3

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнү алуучулар

Жеке жана юридикалык жактар

4

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнү алуунун укуктук негизи

Кыргыз Республикасынын мыйзамдары:

- "Күрөө жөнүндө";

- "Эркектер менен аялдар үчүн бирдей укуктар менен бирдей мүмкүнчүлүктөрдүн мамлекеттик кепилдиктери жөнүндө";

Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн токтомдору:

2009-жылдын 15-декабрындагы № 764 "Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин маселелери" (Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлиги жөнүндө жобонун 6-пункту);

2012-жылдын 10-февралындагы № 85 "Мамлекеттик органдары, алардын түзүмдүк бөлүмчөлөрү жана ведомстволук мекемелери көрсөтүүчү мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрдүн бирдиктүү реестрин(тизмегин) бекитүү жөнүндө";

2017-жылдын 8-февралындагы № 77 "Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо тартиби жөнүндө нускаманы бекитүү тууралуу";

2017-жылдын 13-февралындагы № 99 "Кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестри жөнүндө жобонубекитүү тууралуу"

5

Көрсөтүлгөн мамлекеттик кызматтардын акыркы жыйынтыгы

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун өзгөртүү жөнүндө жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү.

Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун токтотуу тууралуу жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү

6

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн шарты

Кызмат көрсөтүү төмөнкүдөй шарттарда жүргүзүлөт:

- катталган арыз боюнча;

- тиешелүү санитардык ченемге жооп берген жайларда;

- жарандардын имаратка жана санитардык-гигиеналык жайларга тоскоолдуксуз кирүүсү (ажаткана, жуунуучу бөлмөлөр), анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдар үчүн (мындан ары - ДМЧА), кармагыч, пандустар менен жабдылган имаратта, жайларда;

- уюмдарда күтүп тургандар үчүн орундар, эркек жана аялдар үчүн өз-өзүнчө ажатканалар (региондордо борбордук суу түтүгүнө жана канализацияларга кошулуу мүмкүндүгү болбогон учурда - сырттагы ажатканалары) бар, жылуулук, суу түтүктөрү, телефондор менен жабдылган;

- жарандардын жеңилдик берилген категориялары (Улуу Ата мекендик согуштун катышуучулары жана майыптары, ооруктун эмгекчилери жана аларга теңдештирилген адамдар, ДМЧА, кош бойлуу аялдар, 1 жашка чейинки балдары бар адамдар) кезексиз тейленет.

Келүүчүлөргө ыңгайлуу болушу үчүн кызмат көрсөтүү жеринде кызмат көрсөтүүнү алуу үчүн зарыл болгон документтердин тизмеги жана арыздардын үлгүлөрү жайгаштырылат

7

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн мөөнөтү

Жеке жактар үчүн кызмат көрсөтүүнүн жалпы мөөнөтү - 53 мүнөт, анын ичинен:

- арызды жана документтерди жана кабыл алуу - 5 мүнөт;

- кирген кат-кабарлардын журналына кагазды жана документтерди каттоо - 2 мүнөт;

- БКККнын директору тарабынан арызды карап чыгуу жана аткаруучуга жөнөтүү жагы - 12 мүнөт;

- кызмат көрсөтүү үчүн акы төлөө квитанциясын толтуруу (эгер кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо учурунда) - 10 мүнөт;

- Кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестрине маалымат киргизүү - 19 мүнөт;

- кызмат көрсөтүүнү аткаруунун жыйынтыгы тууралуу кабарламаны керектөөчүгө каалагандай ыңгайлуу ыкма менен жиберүү - 5-мүнөт

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнү алуучуларга маалымат берүү

8

Керектөөчүгө көрсөтүлүүчү кызматтар (керектүү маалыматтын тизмеси) жана аларды стандартташтырууга жооптуу мамлекеттик орган жөнүндө маалымат берүү

Кызмат көрсөтүү жөнүндө маалыматты төмөнкүлөрдөн алууга болот:

БККК жана анын аймактык органдарынан.

Маалымат төмөнкүдөй түрдө берилиши мүмкүн:

- жазуу жүзүндө;

- оозеки түрүндө (телефон же жеке байланыш боюнча);

- электрондук түрдө.

Маалыматты мамлекеттик жана расмий тилдердеги маалымат такталарынан, брошюралардан жана буклеттерден алууга болот.

Аймактык органдардын тизмеси, алардын даректери, телефон номерлери жана мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн стандарттары БКККнын маалымат такталарына, БКККнын жана юстиция тутумунда мамлекеттик саясатты жүргүзгөн жана башкарган ыйгарым укуктуу органдын расмий сайтына жайгаштырылат

9

Кызмат көрсөтүү жөнүндө маалыматты жайылтуу ыкмалары

Кызмат көрсөтүү жөнүндө маалымат төмөнкүлөр аркылуу жайылтылат:

- радио, телекөрсөтүү, маалыматтык сайттар;

- гезиттер;

- юстиция тутумунда мамлекеттик саясатты жүргүзгөн жана башкарган ыйгарым укуктуу органдын расмий сайты;

- БКККнын онлайн режиминдеги веб-порталы;

- БКККнын маалыматтык такталары, буклеттери жана брошюралары;

- БКККнын коомдук кабылдамасы;

- телефон аркылуу.

Кызмат көрсөтүү жөнүндө маалымат мамлекеттик жана расмий тилдерде акысыз берилет

                                             Тейлөө жана мамлекеттик кызмат көрсөтүү

10

Келүүчүлөр менен пикир алмашуу

Кызмат көрсөтүүгө жооптуу кызматкердин кабинеттеринин эшигинде маалымат тактачалары болушу зарыл.

Калк менен иштеген бардык кызматкерлердин аты-жөнү жана кызмат орду көрсөтүлгөн жеке табличкалары (бейдждери) бар.

Кызматкерлер тарабынан колдонуудагы мыйзамдарды бузууга жол бербөөчү, жарандарга карата этиканын ченемдерин, көз карандысыздыкты жана калыстыкты камсыздоочу, кызыкчылыктардын кагылышуусун болтурбоочу кызматтык нускамалар (функциялык милдеттер) жана кесиптик-этикалык ченемдер сакталышы керек.

Медициналык жана социалдык көрсөткүчтөр боюнча өзгөчө муктаждыктарга ээ болгон адамдар (угуу, көрүү боюнча жана таяныч-кыймыл аппаратынын бузулгандыгына байланыштуу ДМЧА, кары-картаң жарандар, согуштун жана эмгектин ардагерлери, кош бойлуу аялдар) менен пикир алмашуу жана кызмат көрсөтүү алар үчүн түшүнүктүү жана жеткиликтүү түрдө жүргүзүлөт

11

Купуялуулукту камсыздоо ыкмалары

Кызмат көрсөтүүнү алган жарандар жөнүндө жеке маалымат ачыкка чыкпоого тийиш жана кызматкерлер тарабынан жеке максаттары үчүн колдонууга жана үчүнчү жактарга берүүгө тыюу салынат.

Керектөөчү жана ага көрсөтүлгөн кызмат жөнүндө маалымат тийиштүү мамлекеттик органдардын суроо-талабы боюнча Кыргыз Республикасынын мыйзамдарында каралган негиздер боюнча гана берилиши мүмкүн

12

Керектүү документтердин жана/же мамлекеттик кызмат көрсөтүүнү керектөөчүлөрдүн иш-аракеттеринин тизмеси

Кызмат көрсөтүүнү алуу үчүн керектөөчү төмөнкүлөрдү бериши керек:

- арызды (арыздын үлгүсү БКККнын жана анын аймактык органдарынын такталарына жайгаштырылган);

- кызмат көрсөтүүгө акы төлөнгөндүгү жөнүндө квитанцияны (кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо учурунда);

- өздүгүн тастыктоочу документти;

- зарылдыгына жараша өкүлгө берилген ишеним катты жана өздүгүн тастыктоочу документти

13

Акы төлөнүүчү мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн наркы

Кызмат көрсөтүү үчүн акы төлөнөт.

Кызмат көрсөтүүнүн наркы монополияга каршы саясат чөйрөсүндөгү ыйгарым укуктуу мамлекеттик орган менен макулдашуу боюнча Кыргыз Республикасынын Өкмөтү тарабынын аныкталат.

Кызмат көрсөтүүнүн наркы жөнүндө маалымат БКККнын расмий сайтына жайгаштырылат

14

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн сапатынын параметрлери

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн сапаты төмөнкү критерийлер менен аныкталат:

- колдонуучу үчүн актуалдуулугу;

- кызмат көрсөтүүнүн стандартында билдирилген кызмат көрсөтүүнүн шарттарына жана мөөнөттөрүнө ылайык ишенимдүүлүгү жана өз убагында болуусу;

- жынысы, расасы, тили, майыптыгы, этностук таандыктыгы, диний ишеними, жаш курагы, саясий жана башка ынанымдары, билими, теги, мүлктүк жана башка абалы, ошондой эле башка жагдайлар боюнча басмырлоого жол бербөө;

- жеткиликтүүлүк, кызмат көрсөтүү үчүн стандарттарда көрсөтүлгөн гана документтерди талап кылуу;

- кызмат көрсөтүүнүн шарттарынын ушул стандартта белгиленген талаптарга шайкештиги: имаратка жеткиликтүүлүк, ДМЧА үчүн жай, коммуналдык-тиричиликтик ыңгайлуулуктардын болушу, жарандар үчүн ыңгайлуу кабыл алуу графиги, маалыматтык колдоонун (басма жана электрондук форматтарда) болушу жана жеткиликтүүлүгү;

- мамлекеттик кызмат көрсөтүү учурунда кызматкерлердин сыпайылыгы жана сылыктыгы;

- кызмат көрсөтүүнүн жүрүшүндө зарыл болгон документтерди толтурууга жардам көрсөтүү жана консультация берүү;

- жарандардын даттануулары жана сунуштары китебинин жеткиликтүү жерде болуусу

15

Электрондук форматта кызмат көрсөтүү

Кызмат көрсөтүү электрондук форматта веб-портал аркылуу онлайн-режиминде Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо тартиби жөнүндө нускамага ылайык берилет

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүдөн баш тартуу жана даттануу тартиби

16

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүдөн баш тартуу

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүдөн төмөнкү учурларда баш тартылышы мүмкүн:

- Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо тартиби жөнүндө нускамада көрсөтүлгөн маалыматтар так жазылбаганда же жок болгондо;

- эгерде керектөөчү өздүгүн тастыктоочу документти, анын өкүлү - өздүгүн тастыктоочу документти жана ишеним катты көрсөтпөсө;

- кызмат көрсөтүү үчүн акы төлөнгөндүгүн тастыктоочу документтин жоктугу (кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо учурунда)

17

Даттануу тартиби

Кызмат көрсөтүү боюнча талаш-тартыш маселелер пайда болгон учурда керектөөчү БККК жетекчилигине белгиленген тартипте кайрылууга укуктуу.

Кызмат талаптагыдай көрсөтүлбөгөн учурда керектөөчү жазуу же оозеки түрүндө юстиция тутумунда мамлекеттик саясатты жүргүзгөн жана башкарган ыйгарым укуктуу органга кайрылууга укуктуу.

Жазуу жүзүндөгү даттануу эркин түрдө берилет жана арыз ээсинин аты-жөнүн, жашаган дарегин, телефон номерин, дооматтын маңызын, кызмат көрсөтүүнү алуучунун кол тамгасын жана берген күнүн камтууга тийиш.

Арыздарды кароо Кыргыз Республикасынын жарандардын кайрылууларын кароонун тартиби жөнүндө мыйзамдарында белгиленген тартипте жүргүзүлөт.

Жазуу жүзүндөгү кайрылууну кароонун жана керектөөчү тарабынан анын жообун алуунун мөөнөтү ал катталган күндөн баштап 14 жумушчу күндөн ашпоосу керек.

Даттануу боюнча кабыл алынган чечим канааттандырбаган учурда керектөөчү БКККнын жана юстиция тутумунда мамлекеттик саясатты жүргүзгөн жана башкарган ыйгарым укуктуу органдардын чечимине сот тартибинде даттанууга укуктуу

18

Мамлекеттик кызмат көрсөтүү стандартын кайра кароо мезгили

Мамлекеттик кызмат көрсөтүүнүн стандарты үч жылда бир жолудан кем эмес мезгилдүүлүк менен дайыма кайра каралууга тийиш

         

 

·                    Төлөндөмдөрдүн өлчөмдөрү:

«Кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо үчүн акы төлөөнү белгилөө жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 24-майы № 303 токтомдун негизинде:

 

- кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун каттоо, кыймылдуу мүлккө карата милдеттенмелерди аткаруу боюнча (келишим боюнча) талап укугун өзгөртүү жөнүндө жазууларды жана токтотуу тууралуу жазууларды күрөө кабарлоосуна киргизүү үчүн 200 сом өлчөмүндө;

- кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестринен көчүрмөлөрдү берүү үчүн 100 сом өлчөмүндө.

 

 

 

 

·                    В соответствии с Единым реестром (перечнем) государственных услуг, оказываемых органами исполнительной власти, их структурными подразделениями и подведомственными учреждениями, утвержденным постановлением Правительства Кыргызской Республики от 10 февраля 2012 года № 85,

N п/п

Наименование государственной услуги

Уполномоченный государственный орган, ответственный за стандартизацию государственной услуги

Государственные органы и организации, предоставляющие данные услуги

Условие предоставления государственной услуги (платность или бесплатность)

4. Услуги регистрации, выдачи справок, удостоверений и других документов, а также их копий и дубликатов

95

Регистрация права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества.

Внесение записи об изменении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление.

Внесение записи о прекращении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление

МЮ

МЮ

Платно

96

Выдача выписки из Единого государственного реестра прав требования на движимое имущество

МЮ

МЮ

Платно

 

·                    В соответствии со стандартами государственной услуги, утвержденными постановлением Правительства Кыргызской Республики от 3 июня 2014 года № 303,

27. Паспорт государственной услуги

1

Наименование государственной услуги

Регистрация права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества.

Внесение записи об изменении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление.

Внесение записи о прекращении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление - глава 4, пункт 95 Единого реестра (перечня) государственных услуг

2

Полное наименование государственного органа (учреждения), предоставляющего государственную услугу

Подведомственное подразделение государственного органа, обеспечивающего функции по выработке и реализации государственной политики в области нормативного правового регулирования, судебно-экспертной, адвокатской и нотариальной деятельности, обеспечения регистрации в пределах предоставленных полномочий и вырабатывающего единую государственную политику в сфере архивного дела, регистрации населения и автотранспортных средств и прицепов к ним, специальных технологических машин, водительского состава, актов гражданского состояния, а также прав на недвижимое имущество, в пределах предоставленных полномочий (далее - уполномоченный орган, проводящий государственную политику и осуществляющий управление в системе юстиции), осуществляющее регистрацию права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в Кыргызской Республике (далее - ЦЗРК)

3

Потребители государственной услуги

Физические и юридические лица

4

Правовые основания для получения государственной услуги

Законы Кыргызской Республики:

- "О залоге";

- "О государственных гарантиях равных прав и равных возможностей для мужчин и женщин";

постановления Правительства Кыргызской Республики:

- "О Министерстве юстиции Кыргызской Республики" (пункт 6 Положения о Министерстве юстиции Кыргызской Республики) от 15 декабря 2009 года № 764;

- "Об утверждении Единого реестра (перечня) государственных услуг, оказываемых государственными органами, их структурными подразделениями и подведомственными учреждениями" от 10 февраля 2012 года № 85;

- "Об утверждении Инструкции о порядке регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества" от 8 февраля 2017 года № 77;

- "Об утверждении Положения о Едином государственном реестре прав требования на движимое имущество" от 13 февраля 2017 года № 99

5

Конечный результат предоставляемой государственной услуги

Регистрация права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества.

Внесение записи об изменении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление.

Внесение записи о прекращении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление

6

Условия предоставления государственной услуги

Предоставление услуги потребителям осуществляется:

- по зарегистрированному заявлению;

- в помещении, отвечающем установленным санитарным нормам;

- при наличии беспрепятственного доступа всех граждан в здание и санитарно-гигиенические помещения (туалеты, умывальные комнаты), в том числе для лиц с ограниченными возможностями здоровья (далее - ЛОВЗ), оборудованные (здания, помещения) пандусами, поручнями;

- организации располагают местами для ожидания, туалетами, разделенными по полу (в регионах при невозможности подключения к центральному водопроводу и канализации - надворными), отоплением, водопроводом, телефоном;

- льготные категории граждан (участники и инвалиды Великой Отечественной войны, труженики тыла, ЛОВЗ, беременные женщины, лица с детьми до 1 года) обслуживаются вне очереди.

Для удобства потребителей в предоставлении услуги в помещении имеется перечень необходимых документов и образцы заявлений

7

Срок предоставления государственной услуги

Общий срок предоставления услуги для физических лиц - 53 минуты, в том числе:

- прием заявления и документов - 5 минут;

- регистрация заявления и документов в журнале входящей корреспонденции - 2 минуты;

- рассмотрение и направление директором ЦЗРК заявления исполнителю - 12 минут;

- заполнение квитанции по оплате услуги (в случае регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества) - 10 минут;

- ввод данных в Единый государственный реестр прав требования на движимое имущество - 19 минут;

- направление потребителю любым доступным способом уведомления о результатах выполнения услуги - 5 минут

Информирование потребителей государственной услуги

8

Информирование о государственной услуге, предоставляемой потребителю (перечень необходимой информации), и государственном органе, ответственном за стандартизацию

Информацию о государственной услуге можно получить:

в ЦЗРК и его территориальных органах.

Информация может быть предоставлена:

- в письменной форме;

- в устной форме (по телефону, при личном контакте);

- в электронной форме.

С информацией можно ознакомиться на информационных стендах, в брошюрах и буклетах, на государственном и официальном языках.

Список территориальных органов, их адреса, номера телефонов и стандарт государственной услуги размещаются на информационных стендах ЦЗРК, официальных сайтах ЦЗРК и уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции

9

Способы распространения информации о государственной услуге

Информация об оказываемой услуге распространяется через:

- радио, телевидение, информационные сайты;

- газеты;

- официальный сайт уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции;

- веб-портал ЦЗРК в режиме онлайн;

- стенды, буклеты и брошюры в ЦЗРК;

- общественную приемную ЦЗРК;

- по телефону.

Информация об услуге предоставляется бесплатно, на государственном и официальном языках

Обслуживание и оказание государственной услуги

10

Общение с потребителями

Размещаются информационные таблички на дверях кабинетов сотрудников, ответственных за оказание услуги.

Сотрудники, работающие с населением, имеют персонифицированные таблички (бейджи) с указанием фамилии, имени, отчества и должности.

Сотрудники должны соблюдать должностные инструкции (функциональные обязанности) и профессионально-этические нормы, не допускающие нарушения действующего законодательства, обеспечивающие этичность, независимость и объективность по отношению к гражданам, исключающие конфликт интересов.

Для лиц с особыми нуждами по медицинским и социальным показаниям (ЛОВЗ по слуху и зрению, с нарушением опорно-двигательного аппарата, пожилые граждане, ветераны войны и труда, беременные женщины) общение и предоставление услуги осуществляются в понятной и доступной для них форме

11

Способы обеспечения конфиденциальности

Информация о личных данных граждан при получении услуги не подлежит разглашению и не может использоваться сотрудниками в личных целях и для передачи третьим лицам.

Информация о потребителе и оказанной ему услуге может быть представлена по запросу соответствующих государственных органов только по основаниям, предусмотренным законодательством Кыргызской Республики

12

Перечень необходимых документов и/или действий со стороны потребителя государственной услуги

Для получения услуги потребителю необходимо представить:

- заявление (образец заявления имеется на стендах ЦЗРК и его территориальных органов);

- квитанцию об оплате услуги (в случае регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества);

- документ, удостоверяющий личность;

- при необходимости, доверенность на представителя и документ, удостоверяющий личность

13

Стоимость платной государственной услуги

Услуга платная.

Стоимость услуги определяется Правительством Кыргызской Республики по согласованию с уполномоченным государственным органом в сфере антимонопольной политики.

Информация о стоимости услуги размещается на официальном сайте ЦЗРК

14

Параметры качества государственной услуги

Качество предоставления государственной услуги определяется следующими критериями:

- актуальность для пользователя;

- достоверность и своевременность, в соответствии с условиями и сроками предоставления услуги, заявленными в стандарте оказываемой услуги;

- недопущение дискриминации по признаку пола, расы, языка, инвалидности, этнической принадлежности, вероисповедания, политических и иных убеждений, образования, происхождения, имущественного или иного положения, а также других обстоятельств;

- доступность, истребование у граждан только тех документов для получения услуги, которые указаны в стандарте;

- соответствие условий предоставления услуги: доступ в здание, помещение для ЛОВЗ, наличие коммунально-бытовых удобств, удобный график для приема граждан, наличие и доступность информационной поддержки (в печатном и электронном форматах);

- корректность и вежливость сотрудников при оказании государственной услуги;

- помощь сотрудников в заполнении необходимых документов и консультирование в ходе всей процедуры оказания услуги;

- наличие книги жалоб и предложений граждан в доступном месте

15

Предоставление государственной услуги в электронном формате

В электронном формате услуга предоставляется в режиме онлайн, посредством веб-портала в соответствии с Инструкцией о порядке регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества

Отказ в предоставлении государственной услуги и порядок обжалования

16

Отказ в предоставлении государственной услуги

В предоставлении государственной услуги может быть отказано в следующих случаях:

- неразборчивое описание или отсутствие в заявлении какой-либо информации, указанной в Инструкции о порядке регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества;

- если потребитель не предъявил документ, удостоверяющий личность, а его представитель - документ, удостоверяющий личность, и доверенность;

- отсутствие документа, подтверждающего оплату за предоставление услуги (в случае регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества)

17

Порядок обжалования

В случае возникновения спорных вопросов по оказанию услуги потребитель имеет право обратиться в установленном порядке к руководству ЦЗРК.

При ненадлежащем предоставлении услуги потребитель имеет право обратиться с устной или письменной жалобой в уполномоченный орган, проводящий государственную политику и осуществляющий управление в системе юстиции.

Письменная жалоба подается в свободной форме и должна содержать фамилию, имя и отчество потребителя, адрес проживания, номер телефона, а также суть претензии, подпись потребителя услуги и дату.

Рассмотрение жалоб и претензий осуществляется в порядке, установленном законодательством Кыргызской Республики о порядке рассмотрения обращений граждан.

Срок рассмотрения письменного обращения и получения ответа потребителем не должен превышать 14 рабочих дней со дня его регистрации.

При неудовлетворении принятым решением по жалобе, потребитель имеет право обжаловать решение ЦЗРК и уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции, в судебном порядке

18

Периодичность пересмотра стандарта государственной услуги

Стандарт государственной услуги должен регулярно пересматриваться, с периодичностью не менее одного раза в три года

28. Паспорт государственной услуги

1

Наименование государственной услуги

Выдача выписки из Единого государственного реестра прав требования на движимое имущество - глава 4, пункт 96 Единого реестра (перечня) государственных услуг

2

Полное наименование государственного органа (учреждения), предоставляющего государственную услугу

Подведомственное подразделение государственного органа, обеспечивающего функции по выработке и реализации государственной политики в области нормативного правового регулирования, судебно-экспертной, адвокатской и нотариальной деятельности, обеспечения регистрации в пределах предоставленных полномочий и вырабатывающего единую государственную политику в сфере архивного дела, регистрации населения и автотранспортных средств и прицепов к ним, специальных технологических машин, водительского состава, актов гражданского состояния, а также прав на недвижимое имущество, в пределах предоставленных полномочий (далее - уполномоченный орган, проводящий государственную политику и осуществляющий управление в системе юстиции), осуществляющее регистрацию права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в Кыргызской Республике (далее - ЦЗРК)

3

Потребители государственной услуги

Физические и юридические лица

4

Правовые основания для получения государственной услуги

Законы Кыргызской Республики:

- "О залоге";

- "О государственных гарантиях равных прав и равных возможностей для мужчин и женщин";

постановления Правительства Кыргызской Республики:

- "О Министерстве юстиции Кыргызской Республики" (пункт 6 Положения о Министерстве юстиции Кыргызской Республики) от 15 декабря 2009 года № 764;

- "Об утверждении Единого реестра (перечня) государственных услуг, оказываемых государственными органами, их структурными подразделениями и подведомственными учреждениями" от 10 февраля 2012 года № 85;

- "Об утверждении Инструкции о порядке регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества" от 8 февраля 2017 года № 77;

- "Об утверждении Положения о Едином государственном реестре прав требования на движимое имущество" от 13 февраля 2017 года № 99

5

Конечный результат предоставляемой государственной услуги

Выписка из Единого государственного реестра прав требования на движимое имущество (далее - ЕГРПТнДИ)

6

Условия предоставления государственной услуги

Предоставление услуги потребителям осуществляется:

- по зарегистрированному заявлению;

- в помещении, отвечающем установленным санитарным нормам;

- при наличии беспрепятственного доступа всех граждан в здание и санитарно-гигиенические помещения (туалеты, умывальные комнаты), в том числе для лиц с ограниченными возможностями здоровья (далее - ЛОВЗ), оборудованные (здания, помещения) пандусами, поручнями;

- организации располагают местами для ожидания, туалетами, разделенными по полу (в регионах при невозможности подключения к центральному водопроводу и канализации - надворными), отоплением, водопроводом, телефоном;

- льготные категории граждан (участники и инвалиды Великой Отечественной войны, труженики тыла, ЛОВЗ, беременные женщины, лица с детьми до 1 года) обслуживаются вне очереди.

Для удобства потребителей в предоставлении услуги в помещении имеется перечень необходимых документов и образцы заявлений

7

Срок предоставления государственной услуги

Общий срок предоставления услуги 34 минуты, в том числе:

- прием заявления - 5 минут;

- регистрация заявления в журнале входящей корреспонденции - 2 минуты;

- заполнение квитанции по оплате услуги - 8 минут;

- поиск в ЕГРПТнДИ - 5 минут;

- оформление документов и распечатка документов - 5 минут;

- подписание выписки руководством ЦЗРК - 5 минут;

- заполнение журнала - 2 минуты;

- выдача документа потребителю - 2 минуты

Информирование потребителей государственной услуги

8

Информирование о государственной услуге, предоставляемой потребителю (перечень необходимой информации), и государственном органе, ответственном за стандартизацию

Информацию о государственной услуге можно получить:

в ЦЗРК и его территориальных органах.

Информация может быть предоставлена:

- в письменной форме;

- в устной форме (по телефону, при личном контакте);

- в электронной форме.

С информацией можно ознакомиться на информационных стендах, в брошюрах и буклетах, на государственном и официальном языках.

Список территориальных органов, их адреса, номера телефонов и стандарт государственной услуги размещаются на информационных стендах ЦЗРК, официальных сайтах ЦЗРК и уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции

9

Способы распространения информации о государственной услуге

Информация об оказываемой услуге распространяется через:

- радио, телевидение, информационные сайты;

- газеты;

- официальный сайт уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции;

- веб-портал ЦЗРК в режиме онлайн;

- стенды, буклеты и брошюры в ЦЗРК;

- общественную приемную ЦЗРК;

- по телефону.

Информация об услуге предоставляется бесплатно, на государственном и официальном языках

Обслуживание и оказание государственной услуги

10

Общение с потребителями

Размещаются информационные таблички на дверях кабинетов сотрудников, ответственных за оказание услуги.

Сотрудники, работающие с населением, имеют персонифицированные таблички (бейджи) с указанием фамилии, имени, отчества и должности.

Сотрудники должны соблюдать должностные инструкции (функциональные обязанности) и профессионально-этические нормы, не допускающие нарушения действующего законодательства, обеспечивающие этичность, независимость и объективность по отношению к гражданам, исключающие конфликт интересов.

Для лиц с особыми нуждами по медицинским и социальным показаниям (ЛОВЗ по слуху и зрению, с нарушением опорно-двигательного аппарата, пожилые граждане, ветераны войны и труда, беременные женщины) общение и предоставление услуги осуществляются в понятной и доступной для них форме

11

Способы обеспечения конфиденциальности

Информация о личных данных граждан при получении услуги не подлежит разглашению и не может использоваться сотрудниками в личных целях и для передачи третьим лицам.

Информация о потребителе и оказанной ему услуге может быть представлена по запросу соответствующих государственных органов только по основаниям, предусмотренным законодательством Кыргызской Республики

12

Перечень необходимых документов и/или действий со стороны потребителя государственной услуги

Для получения выписки из ЕГРПТнДИ потребителю необходимо представить:

- заявление о выдаче выписки из ЕГРПТнДИ (образец заявления имеется на стендах ЦЗРК и его территориальных органов);

- квитанцию об оплате услуги за предоставление выписки;

- при необходимости, доверенность на представителя и документ удостоверяющий личность

13

Стоимость платной государственной услуги

Услуга платная.

Стоимость услуги определяется Правительством Кыргызской Республики по согласованию с уполномоченным государственным органом в сфере антимонопольной политики.

Информация о стоимости услуги размещается на официальном сайте ЦЗРК

14

Параметры качества государственной услуги

Качество предоставления государственной услуги определяется следующими критериями:

- актуальность для пользователя;

- достоверность и своевременность, в соответствии с условиями и сроками предоставления услуги, заявленными в стандарте оказываемой услуги;

- недопущение дискриминации по признаку пола, расы, языка, инвалидности, этнической принадлежности, вероисповедания, политических и иных убеждений, образования, происхождения, имущественного или иного положения, а также других обстоятельств;

- доступность, истребование у граждан только тех документов для получения услуги, которые указаны в стандарте;

- соответствие условий предоставления услуги: доступ в здание, помещение для ЛОВЗ, наличие коммунально-бытовых удобств, удобный график для приема граждан, наличие и доступность информационной поддержки (в печатном и электронном форматах);

- корректность и вежливость сотрудников при оказании государственной услуги;

- помощь сотрудников в заполнении необходимых документов и консультирование в ходе всей процедуры оказания услуги;

- наличие книги жалоб и предложений граждан в доступном месте

15

Предоставление государственной услуги в электронном формате

В электронном формате услуга предоставляется в режиме онлайн, посредством веб-портала в соответствии с Инструкцией о порядке регистрации права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества

Отказ в предоставлении государственной услуги и порядок обжалования

16

Отказ в предоставлении государственной услуги

В предоставлении государственной услуги может быть отказано в следующих случаях:

- отсутствие документа, подтверждающего оплату за предоставление услуги;

- неразборчивое описание или отсутствие необходимой информации в заявлении

17

Порядок обжалования

В случае возникновения спорных вопросов по оказанию услуги, потребитель имеет право обратиться в установленном порядке к руководству ЦЗРК.

При ненадлежащем предоставлении услуги потребитель имеет право обратиться с устной или письменной жалобой в уполномоченный орган, проводящий государственную политику и осуществляющий управление в системе юстиции.

Письменная жалоба подается в свободной форме и должна содержать фамилию, имя и отчество потребителя, адрес проживания, номер телефона, а также суть претензии, подпись потребителя услуги и дату.

Рассмотрение жалоб и претензий осуществляется в порядке, установленном законодательством Кыргызской Республики о порядке рассмотрения обращений граждан.

Срок рассмотрения письменного обращения и получения ответа потребителем не должен превышать 14 рабочих дней со дня его регистрации.

При неудовлетворении принятым решением по жалобе, потребитель имеет право обжаловать решение ЦЗРК и уполномоченного органа, проводящего государственную политику и осуществляющего управление в системе юстиции, в судебном порядке

18

Периодичность пересмотра стандарта государственной услуги

Стандарт государственной услуги должен регулярно пересматриваться, с периодичностью не менее одного раза в три года

 

·                    Размеры оплаты:

В соответствии с постановлением Правительства Кыргызской Республики «Об установлении платы за регистрацию права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества» от 24 мая 2017 года № 303:

- за регистрацию права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества, внесение записи об изменении и записи о прекращении права требования по исполнению обязательств (по договору) в отношении движимого имущества в залоговое уведомление в размере 200 сомов;

- за выдачу выписки из Единого государственного реестра прав требования на движимое имущество в размере 100 сомов.

 

 

Только зарегистрированные пользователи могут оставлять комментарии

Бул категорияда эч кандай материалдар...

Кыргыз Республикасынын юстиция министрлигинин ишмердигиндеги эң маанилүү маалыматтардын баардыгы журналисттердин материалында: актуалдуу темаларга маек, окуя ордундагы репортаждар, иш чаралардагы видеожазуулар

Кыргыз Республикасынын юстиция Министрлигинин социалдык роликтери Сиздерге негизги адам укуктары жана аларды коргоо, өлкө элинин укуктук маданиятын жана сабаттуулугун жогорулатуу жана юстиция мекемелеринин ишмердиги тууралуу маалымат берет

Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин кызматкерлеринин катышуусундагы “Ой-Ордо” ток-шоулары адам укуктарын коргоо, Кыргызстанда мыйзам үстөмдүгүн бекемдөө, укуктук реформаларды өнүктүрүү жана жайылтуу боюнча талкууларды камтыйт

Сиздин акысыз укуктук жардам алууга укугу?уз бар! Сиз акысыз укуктук консультация алуу ?ч?н кайда кайрылса?ыз болот?

Аскердик бөлүктөрдүн, бирикмелердин, мекемелердин жана аскердик-окуу жайларынын командирлери (жетекчилери) тарабынан мурастарды жана ишеним каттарды күбөлөндүрүү тартиби жөнүндө НУСКАМА

Кыргыз Республикасынын консулдук мекемелеринин кызмат адамдары тарабынан нотариалдык иш-аракеттерди жүзөгө ашыруу тартиби жөнүндө НУСКАМА

Кыргыз Республикасынын консулдук мекемелеринин кызмат адамдары тарабынан нотариалдык иш-аракеттерди жүзөгө ашыруу тартиби жөнүндө нускаманы бекитүү тууралуу Кыргыз Республикасынын Өкмөт Токтому

Эркиндигинен ажыратуу же камакта кармоо жерлеринин жетекчилери тарабынан керээздерди жана ишеним каттарды күбөлөндүрүүнүн тартиби

Дарылоо мекемелеринде, госпиталдарда жана улгайгандар жана майыптар үйлөрүндө мурастарды жана ишеним каттарды күбөлөндүрүү тартиби жөнүндө НУСКАМА

Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин алдындагы Жеке нотариат ишин жүргүзүү укугуна лицензия алууга талапкер адамдардан квалификациялык экзамен кабыл алуу боюнча квалификациялык комиссия жөнүндө ЖОБО

Жергиликтүү өз алдынча башкаруунун аткаруучу-тескөөчү органдарынын кызмат адамдарынын нотариалдык иштерди жүргүзүүсүнүн тартиби жөнүндө НУСКАМА

Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана жеке нотариустары тарабынан иш кагаздарынын жүргүзүлүшү боюнча НУСКАМА

Кыргыз Республикасынын Жогорку Сотунун Конституциалык Палатасынын Ч Е Ч И М И

Жеке нотариат ишин жүргүзүү укугуна лицензия алууга талапкер адамды такшалуудан өткөрүү ТАРТИБИ

Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигинин алдындагы Жеке нотариат ишин жүргүзүү укугуна лицензия алууга талапкер адамдардан квалификациялык экзамен кабыл алуу боюнча квалификациялык комиссия жөнүндө жобону жана Жеке нотариат ишин жүргүзүү укугуна лицензия алууга талапкер адамды такшалуудан өткөрүү тартибин бекитүү тууралуу Кыргыз Республикасынын юстиция Министрилигинин буйругу

Юстиция Министрлигинин аймактык бөлүмүнүн мамлекеттик нотариустун кызматтык нускамасы

Юстиция Министрлигинин аймактык бөлүмүнүн мамлекеттик башкы нотариустун кызматтык нускамасы

Мамлекеттик алым жөнүндө Кыргыз Республикасынын мыйзамы

Нотариат жөнүндө Кыргыз Республикасынын мыйзамы


ЧУА маалыматтар базасы

Кененирээк

Юридикалык кызматтарды ташып жеткирүүчүлөрдүн картасы

Кененирээк

Юридикалык жактардын, филиалдардын (өкүлчүлүктөрдүн) жана ММК электрондук базасы

Кененирээк

Юридикалык жактарды, филиалдарды (өкүлчүлүктөрдү) жана ММК каттоо

Кененирээк

Апостилдештирүү

Кененирээк

Нотариат жана адвокатура

Кененирээк

09879dde8e7ee19948cdf3712dc816b420170731110412.gif

Жылнаама

ПнВтСрЧтПтСбВс

Жаңылыктар -

Анонстор -

Сурамжылоо

Жеке жана мамлекеттик нотариустар тарабынан аткарылып жаткан кайсы нотариалдык иш-аракеттер Сизде кѳбүрѳѳк кызыгууну жаратат?


Система Orphus

Сайттын эски версиясы