Бишкек ш., Жаш Гвардия проспекти 32
Дү-Жм, 09:00-18:00
Ишеним телефону:
СУРОО БЕРҮҮ15-ноябрда КР Юстиция министрлигинин Улуттук залында КР вице-премьер-министри Ш.Атахановдун тѳрагалыгы алдында 2012-2016-жылдарга укуктук саясат Концепциясын иштеп чыгуу боюнча жумушчу тобунун кезектеги отуруму болду. Укуктук саясатты туруктуу жүргүзүү, укук улуктугунун принциптерин чыңдоо, ошондой эле адам жана жаран укуктарын жана эркиндиктерин натыйжалуу коргоо максатында Кыргыз Республикасынын Президентинин 2011-жылдын 25-февралындагы № 37 буюрмасы менен мамлекеттик бийлик органдарынын, эл аралык уюмдардын, жогорку окуу жайларынын жана жарандык коомчулуктун ѳкүлдѳрүнѳн турган укуктук саясат Концепциясынын долбоорун иштеп чыгуу боюнча жумушчу тобу түзүлгѳндүгүн эске сала кеткибиз кел...
Кенирээк...2011-жылдын 14-ноябрында КР Юстиция министрлигинин улуттук залында Юстиция министринин орун басары Ж.Мамбеталиева «Борбордук Азия ѳлкѳлѳрүнүндѳгү укуктук жана сот реформаларын колдоо» GIZ Программасынын Кыргызстандагы GIZ эл аралык кызматташтыгы боюнча Герман коомунун ѳкүлчүлүгүнүн Яна Шуман жетектеген делегациясы менен жолугушту. Жолугушуунун жүрүшүндѳ адвокатура институтун реформалоо, калк арасында укук маалыматын жайылтуу жана мындан ары ѳз ара кызматташууну ѳнүктүрүү жаатында маселелер талкууланды. Министрдин орун басары Ж.Мамбеталиева «Борбордук Азия ѳлкѳлѳрүндѳгү укуктук жана сот реформасын колдоо» региондук долбооруна жаңы жетекчиси болуп Томас Херрманндын дайындалышы менен ушул Пр...
Кенирээк...КР юстиция министрлигинин улуттук залында министр А.Мухамеджанов ПРООНдун кризистердин алдын-алуунун Нью-Йорктогу бюросунун мыйзамдуулукту, сот акыйкаттыгын жана коопсуздукту сактоо боюнча кеӊешчиси Джордж Джорджевич менен жолугушту. Жумуш боюнча жолугушууда өлкөдө өткөрүлүп жаткан укуктук реформалар, ушул тармакта өз ара кызматташтык, укук реформасын жүргүзүүдө министрликке жүктөлгөн милдеттер жөнүндө сөз болду. Юстиция министри А.Мухамеджанов ПРООНдун Кыргызстандагы укуктук реформаларды колдоого багытталган долбоорлорунун маанисин белгилеп, анын колдоосу аркасында Юстиция министрлигине эксперттик, техникалык жактан бир топ жардамдар көрсөтүлгөнүн баса көрсөттү. Атап айтканда, ЕС жана...
Кенирээк...Урматтуу биздин сайтка кирүүчү, эгерде сизде мамлекеттик кызматчылардын коррупция үчүн шарт түзүүчү укук бузууларды жасаган же коррупциялык укук бузууларды жасагандыгы жѳнүндѳ фактылар тууралуу маалыматыңыз болсо, тѳмѳндѳгү кѳрсѳтүлгѳн: minjust.ep@mail.ru электрондук дарекке жиберсеңиз же 0(312) 65-10-10 ишеним телефону боюнча билдирсеңиз болот. Сиздин катыңыз жана телефон боюнча билдирүүңүзгѳ толук жооп берилет...
Кенирээк...Бүгүн Кыргыз Республикасында укуктук реформаларды колдоо боюнча Европа Бирлигинин жана ПРООНдун Долбоорунун өкүлдөрү Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлигине 11 компьютер, кеӊсе жана башка техникалык жабдууларын тартуу кылышты. Алардын арасында министрликтин пресс-кызматына керектүү фотоаппарат жана диктофон да бар. Министр А.Мухамеджанов министрликтин күнүмдүк ишинде зарыл болгон компьютер, көчүрүү аппараттары, видеопроектор, фотоаппарат сыяктуу техникалык жабдуу жагынан көрсөткөн жардамы үчүн Долбоордун өкүлдөрүнө тереӊ ыраазылык билдирди, бул жабдуулар министрликтин материалдык-техникалык маселелерин чечүүгө зор өбөлгө түзгөндүгүн белгиледи. Министрликтин компьютер жана башка техн...
Кенирээк...Бишкек шаарынын район аралык сотунун мажбурлап жоюу жѳнүндѳ чечими менен Кыргыз Республикасынын юстиция министрлиги тѳмѳнкү саясий партиялардын иш аракетин токтотту: "Эл Ынтымагы" Саясий Социал-демократиялык Партиясы, "Акыйкат жана прогресс партиясы" Саясий партиясы, "Унитарная партия "УПРЯЖКА" жана «Эл (бей-бечералар) партиясы» саясий партиясы. Жогоруда кѳрсѳтүлгѳн Бишкек шаарынын район аралык сотунун чечими салык органдарына жана Социалдык фонд органдарына ай сайын берилүүчү отчетторду эки жыл бою бербей келгендигинин негизинде чыккан. Бүгүн Кыргыз Республикасынын юстиция министрлигинде катталууда 159 саясий партия калды. ...
Кенирээк...Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2010-жылдын 8-декабрындагы № 319-токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мыйзамдан келип чыгуучу актыларын укуктук, укук коргоо, гендердик, экологиялык, антикоррупциялык экспертизадан өткөрүү тартиби жөнүндө Нускамага ылайык, укуктук экспертиза жүргүзүүнүн максаты болуп долбоордун максаттарынын, милдеттеринин, укуктук жөнгө салуу предметинин мыйзамдарга жана норма чыгаруу техникасынын талаптарына ылайык келишине укуктук баа берүү саналат. Укуктук экспертиза Кыргыз Республикасынын Конституциясына, «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Кыргыз Республикасынын Мыйзамына, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Регламентине, Кыргыз Республ...
Кенирээк...2009-жылдын 7-августунда жаңы Кыргыз Республикасынын «Кыргыз Республикасынын ченемдик укуктук актылары жөнүндө» Мыйзамы күчүнө киргенге чейин министрликтер, мамлекеттик комитеттер, административдик ведомстволор жана аткаруу бийлигинин башка борбордук органдары, жергиликтүү мамлекеттик администрациялар, жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары Кыргыз Республикасынын Конституциясынын, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын, Кыргыз Республикасынын Жогорку Кеңешинин токтомдорунун, Кыргыз Республикасынын Президентинин актыларынын, Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн актыларынын негизинде жана аткаруу үчүн өздөрүнүн ыйгарым укуктарынын чегинде актыларды чыгарышкан. Азыркы учурда, аталган органдары ...
Кенирээк...Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2011-жылдын 26-январындагы № 28 токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн Регламентине ылайык, долбоорлор Өкмөттүн кароосуна Өкмөт мүчөлөрү, администрациялык ведомстволордун жана башка аткаруу бийлик органдарынын жетекчилери, ал эми алар жок учурда алардын милдеттерин аткаруучу адамдар тарабынан киргизилет. Ведомствого караштуу, мамлекеттик органдын аймактык жана түзүмдүк бөлүмдөрү, мекемелер, анын карамагындагы ишканалар Өкмөттүн, Премьер-министрдин, Өкмөттүн Аппаратынын дарегине жогору турган мамлекеттик орган аркылуу кайрылышат. Бишкек жана Ош шаарларынын жергиликтүү өз алдынча башкаруу органдары ушул Регламентке ылайык Өкмөттүн ишине...
Кенирээк...Согласно Инструкции о порядке проведения правовой, правозащитной, гендерной, экологической, антикоррупционной экспертиз проектов подзаконных актов Кыргызской Республики, утвержденной постановлением Правительства Кыргызской Республики от 8 декабря 2010 года № 319, целью проведения правовой экспертизы является правовая оценка целей, задач, предмета правового регулирования проекта на соответствие законодательству и требованиям нормотворческой техники. Правовая экспертиза осуществляется в соответствии с Конституцией Кыргызской Республики, Законом Кыргызской Республики «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики», Регламентом Правительства Кыргызской Республики, Регламентом законопроек...
Кенирээк...Ранее, до вступления 7 августа 2009 года в силу Закона Кыргызской Республики «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики», министерства, государственные комитеты, административные ведомства и иные центральные органы исполнительной власти, местные государственные администрации, органы местного самоуправления на основе и во исполнение Конституции Кыргызской Республики, законов Кыргызской Республики, постановлений Жогорку Кеңеша Кыргызской Республики, актов Президента Кыргызской Республики, актов Правительства Кыргызской Республики обладали правом издавать акты в пределах своих полномочий. В соответствии с действующим законодательством, названные органы не являются нормотворческими, ...
Кенирээк...В соответствии с Регламентом Правительства Кыргызской Республики, утвержденным постановлением Правительства Кыргызской Республики от 26 января 2011 года № 28, проекты могут вноситься на рассмотрение в Правительство членами Правительства, руководителями административных ведомств и иных органов исполнительной власти, а в случае их отсутствия - лицами, исполняющими их обязанности. Подведомственные, территориальные и структурные подразделения государственного органа, учреждения, предприятия, находящиеся в его ведении, обращаются в адрес Правительства Кыргызской Республики, Премьер-министра, Аппарат Правительства через вышестоящий государственный орган. Органы местного самоуправления городо...
Кенирээк...В соответствии со статьей 22 Закона «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики» проекты нормативных правовых актов, непосредственно затрагивающих интересы граждан и юридических лиц, а также проекты нормативных правовых актов, регулирующих предпринимательскую деятельность, подлежат общественному обсуждению посредством размещения на официальном сайте нормотворческого органа. По решению нормотворческого органа, в случае отсутствия у нормотворческого органа официального сайта, а также в случаях, предусмотренных законом, опубликование нормативных правовых актов производится в средствах массовой информации. Общественное обсуждение проекта нормативного правового акта обеспечивается нормо...
Кенирээк...Согласно статье 20 Закона «О нормативных правовых актах Кыргызской Республики» проекты нормативных правовых актов по вопросам обеспечения конституционных прав, свобод и обязанностей граждан; правового статуса общественных объединений, средств массовой информации; государственного бюджета, налоговой системы; экологической безопасности; борьбы с правонарушениями; введения новых видов государственного регулирования предпринимательской деятельности должны подлежать правовой, правозащитной, гендерной, экологической, антикоррупционной и иной научной экспертизе (в зависимости от правоотношений, на регулирование которых направлен проект нормативного правового акта). Задачами научной экспертизы явля...
Кенирээк...Согласно Положению о Министерстве юстиции Кыргызской Республики, утвержденным постановлением Правительства Кыргызской Республики от 15 декабря 2009 года №764 Министерство юстиции проводит правовую, правозащитную и гендерную экспертизы проектов нормативных правовых актов, вносимых государственными органами на рассмотрение Президента Кыргызской Республики и Правительства Кыргызской Республики. При этом целью правовой экспертизы является правовая оценка целей, задач, предмета правового регулирования проекта на соответствие законодательству и требованиям нормотворческой техники. Целью правозащитной экспертизы является оценка соответствия проекта подзаконного акта установленным стандартам защиты...
Кенирээк...Согласно статье 11 Закона Кыргызской Республики «О тарифах страховых взносов по государственному социальному страхованию» инвалиды Великой Отечественной войны, участники Великой Отечественной войны и приравненные к ним лица освобождаются от уплаты страховых взносов в полном объеме на все виды выплат, начисленных в их пользу. Работодатель же начисляет и уплачивает страховые взносы на все виды выплат в пользу инвалидов Великой Отечественной войны и приравненных к ним лиц и участников Великой Отечественной войны по соответствующей категории плательщиков в полном объеме. Кроме того, инвалиды I и II групп, занятые индивидуальной предпринимательской деятельностью без образования юридического лиц...
Кенирээк...Согласно статье 33 Закона «О правах и гарантиях лиц с ограниченными возможностями здоровья» государство гарантирует лицам с ограниченными возможностями здоровья создание необходимых условий для доступа к получению информации, образования и профессиональной подготовки. Образовательные учреждения совместно с органами социальной защиты и органами здравоохранения обеспечивают дошкольное, внешкольное воспитание и образование детей с ограниченными возможностями здоровья, получение среднего общего, начального профессионального, среднего профессионального и высшего профессионального образования в соответствии с индивидуальной программой реабилитации. Воспитание и обучение лиц с ограниченными возмо...
Кенирээк...Согласно статье 6 Закона «О правах и гарантиях лиц с ограниченными возможностями здоровья» лица с ограниченными возможностями здоровья независимо от места жительства, категорий и групп инвалидности имеют равные возможности в получении социальных пособий, компенсаций и услуг, гарантированных государством. Право лиц с ограниченными возможностями здоровья на социальную защиту возникает с момента установления соответствующим уполномоченным государственным органом группы инвалидности. Так главой 2 названного Закона регламентированы положение о праве лиц с ограниченными возможностями здоровья на социальную защиту и следующие виды социальной защиты, гарантированные государством: 1) пе...
Кенирээк...Согласно пункта 11 Инструкции о порядке и условиях проставления апостиля утвержденного постановлением Правительства Кыргызской Республики от 18 ноября 2010 года № 283 сроки апостилирования не должны превышать 5 дней со дня представления документов. В случае необходимости истребования образца подписи и подтверждения полномочий на право подписи должностного лица, подписавшего представленный на проставление апостиля официальный документ, и (или) истребования образца оттиска печати или штампа государственного органа, органа местного самоуправления, должностного лица, от которого исходит официальный документ, срок апостилирования не может превышать 30 дней. ...
Кенирээк...Согласно пункта 7 Инструкции о порядке и условиях проставления апостиля утвержденного постановлением Правительства Кыргызской Республики от 18 ноября 2010 года № 283 апостилированию подлежат как подлинники документов, так и нотариально заверенные копии. ...
Кенирээк...25.07.2019-ж. «КАБАР» агенттигиндеги маалымат-жыйын
Кыргыз Республикасынын мыйзамдары мобилдүү тиркеме
Кыргыз Республикасынын Юстиция министрлиги томонкудой кызматтарды корсотот
Сманалиев Канатбек Мойнокович Жаны КПК те юридикалык жакка карата
Апостилдештирүү процедурасынан өткөрүүнү унутпаңыз
Юридикалык кызмат көрсөтүүлөрдүн жаңыланган интерактивдүү картасы
Юстиция министрлиги бир катар мамлекеттик кызмат көрсөтүүлөрүн электрондук ыкмага өткөрдү
Юридикалык жактарды онлайн каттоо
КЫЛМЫШКЕР СОТТОЛГОН ЖОК. СЕБЕБИ?
Атайын репортаж: акыйкат жазаны ишке ашыруу
Каракол шаарынын пробация органы
Пробациянын кардарларын жумушка орноштуруу
Мамлекет тарабынан көрсөтүлүүчү юридикалык жардам жөнүндө
Юридикалык жардам 112 номуру боюнча
COVID 19 пандемиясы учурунда калкка юридикалык жардам көрсөтүү
"Медицинага ар тараптан көмөк" Күн маек (23.07.2020)
Адамдын тагдырын өзгөртүүгө мүмкүнчүлүк
Юстиция министрлигинде "Тилектештик Автобусу" долбоору ишке ашырылууда
КРнын ченемдик укуктук актыларынын долбоорлорун коомдук талкуулоонун бирдиктүү порталы
Кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестри
Кыймылдуу мүлккө талап укуктарынын бирдиктүү мамлекеттик реестри финансылык уюмдар үчүн
Ченемдик укуктук актылардын долбоорун коомдук талкуулоонун бирдиктүү порталы
Талас облусунун тургуну – пробация органынын кардары өзүнүн тагдырын өзгөртүп, туура жолу түшкөн
Бирдиктүү портал менен иштөө Кыргызстан жаңылыктары
Жыл өткөн сайын жарандар өз укуктарын коргоо жаатында аракеттерин күчөтүп жаткандыгы байкалууда
Жети-Өгүз районунда Пробация боюнча кеңеш жана "Жардам" иш-чарасы
Юстиция министрлиги жети маалыматтык тутумдун төртөөнү ишке киргизди
Автотранспорт каражатына берилген ишеним кат укук белгилөөчү документ болуп саналбайт
Жогорку Кеңештин ыйгарым укуктарына карата Юстиция министринин комментарийи
Жумгалга юстиция үйүнүн пай дубалы түптөлүүдө
Кыргыз Республикасынын юстиция министри Марат Джаманкулов ант берип жатат
МАНАС РАЙОНУНДА ЮСТИЦИЯ ҮЙҮНҮН ИМАРАТЫ КУРУЛАТ
Соттук укуктук реформаны ишке ашыруу КЕЧ ЭМЕС 04 11 2020
Соттолгон адамдарга ырайым берилди
Калкка акысыз укуктук кеңеш беруугө карата кечээ күндөн тарта декада өткөрүлүүдө
0:03 / 7:51 АР БИР АТУУЛ АКЫСЫЗ ЮРИДИКАЛЫК ЖАРДАМ АЛУУГА АКЫЛУУ
Акысыз юридикалык кеңеш берилүүдө
Калкка акысыз юридикалык кеңеш берүү декадасы жүрүп жатат Кыргызстан жаңылыктары
Тилектештик автобусу миңдей жаранга укуктук жардам көрсөттү
Кемин шаарында Акысыз Юридикалык Жардам Борборунун ачылышы болуп өттү
Кыргыз Республикасынын Юстиция министринин Жаңы жыл менен куттуктоосу
Ченемдик укуктук актылардын долбоорун коомдук талкуулоонун бирдиктүү порталы жөнүндө
Жумгал районунда «Жардам» иш-чарасы өткөрүлдү
Бирдиктүү порталды иштеп чыгуучунун мүмкүнчүлүктөрү
Бирдиктүү порталдын колдонуучусунун мүмкүнчүлүктөрү
Гильотина принципби боюнча мыйзам актылардын ишмердүүлүгүн токтотуу
Мыйзамдарды Конституцияга шайкеш келтирүү / Маанилүү маек
Юридикалык жактарды мамлекеттик каттоо жана кайра каттоо жөнүндө типтүү чечимдердин үлгүлөрү
Юридикалык жактарды каттоонун тартибин жөнгө салган ченемдик актылар
Юридикалык жактарды каттоонун тартибин жөнгө салган локалдык актылар
Кыргыз Республикасынын экономикалык ишмердиктердин түрүнүн мамлекеттик классификатору
Юстиция органдарынын даректери жана маалым даректери
Коммерциялык жана коммерциялык эмес уюмдардын типтүү уставтары
Документтерди консулдук мыйзамдаштыруу
Документтердин чыгаруу убактысы
Документтерди кабыл алуу убактысы
Апостиль коюу үчүн төлөмдөрдүн баалары
Юстиция министрлигинин маалым даректери
Ишти жөнгө салган укуктук актылар
Апостиль коюу боюнча ыйгарым укуктуу мамлекеттик органдар жөнүндө
Мамлекеттик жыйымдын өлчөмдөрү
Мамлекеттик нотариустардын реестри
Насыя бүтүмдөрүн күбөлөндүрүүдө төмөндөтүлгөн баада кызмат көрсөтүүчү жеке нотариустардын тизмеси
Мамлекеттик жана жеке нотариустардын ишмердилүүгүн текшерүү боюнча 2023-жылга План
Мурас иштерин жүргүзүүгө ыйгарым укуктуу жеке нотариустардын тизмеси
Нотариалдык ишти жөнгө салган ченемдик укуктук актылары
Жеке нотариалдык иш жүргүзүүгө укук берген лицензиясы жөнүндө
Нотариалдык иш жүргүзүү укугуна лицензия алууга талапкер жактар үчүн экзамендин суроолорунун тизмеси
Жылнаама
‹ | › | |||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
Жаңылыктар -
Анонстор -
Сурамжылоо